Woensdag 31 juli

31 juli 2019 - Mackay, Australië

Vandaag hebben we een reisdag. We verplaatsen naar Mackay en dat ongeveer 5 uur rijden.
Na een snel ontbijt rijden we rond half negen weg. De TomTom heeft een andere route in gedachten dan we hadden verwacht. Braaf als we zijn volgen we de TomTom en rijden we over kleine weggetjes door de binnenlanden van Australië. Best mooi! We zien nog een paar kangaroe's maar verder geen andere dieren (op een heleboel vogels na).
Net voor Mackay doen we nog even boodschappen en om kwart over twee rijden we de camping op. Dat blijkt helaas niet de goede te zijn. Ik had gebeld met Big 4 Blacks Beach bij Mackay maar blijkbaar een plek bij de Big 4 Marine Tourist Park. Dus rijden we nog een half uurtje verder. De camping is niet echt bijzonder en in de omgeving van de camping is ook niet veel te doen, maar we vermaken ons wel. Voor morgen hebben we een plaats voor 1 nacht gereserveerd op een camping in Airley Beach. Daar willen we gaan kijken of we nog een (meerdaagse) excursie het water op kunnen boeken. Via internet is er wel van alles te vinden maar veel blog's en reacties van andere mensen raden aan om ter plekke iets te boeken. Dat lijkt ons wel handig omdat we ook voor de camper iets moeten regelen als we een excursie met overnachting nemen. Gelukkig hoeven we morgen maar 2 uurtjes te rijden en hebben we dan alle tijd om iets te regelen.

1. Miriam:
    31 juli 2019
    Leuk jullie avonturen te lezen! En wat een mooie locaties (en foto's). Leuk te zien.. Veel plezier nog!