Donderdag 8 augustus

8 augustus 2019 - Trinity Beach, Australië

Vandaag hebben we besloten om lekker bij het appartement te blijven. De meiden zijn toe aan een dagje helemaal niets doen.
We ontbijten bij een restaurant recht tegenover ons appartement. Lekkere pancakes met fruit en koffie of een smoothie.
Na het ontbijt gaan Ankie en Lieke even aan het zwembad liggen en gaan Sanne en ik de buurt even verkennen. We lopen even langs de boulevard om te kijken wat daar aan winkeltjes en restaurants zitten. Dat valt wel mee (of tegen).
Als we terug komen duiken we ook even het zwembad in. Met de temperaturen die we vandaag hebben, ongeveer 28 graden, is dat geen straf.
In de middag gaan Ankie en ik onze excursie voor de volgende dag regelen en de andere kant van Trinity Beach even verkennen. We moeten nog wat boodschappen hebben en daar zitten een paar winkeltjes. Met de boodschappen komen we weer terug in het appartement. Daar doen we nog een potje Yathzee onder het genot van een lekker biertje.
Het eten halen we op bij een pizzeria in de buurt. Daar krijgen we de tot nu toe lekkerste pizza's in Australië.
Daarna pakken we de tassen voor morgen vast in en kijken we nog even naar een rugby-wedstrijd op de TV. Best wel een leuke sport om te kijken (ik ben fan!). Daarna lekker naar bed.