Woensdag 24 juli

24 juli 2019 - Hervey Bay, Australië

Vandaag even een dagje niets. Nou ja, we gaan wel iets doen maar we hoeven niets.
Die pannekoeken als ontbijt waren wel goed bevallen, dus vanochtend hebben we die zelf maar gemaakt. Is zeker voor herhaling vatbaar!
Het plan is om even naar de pier te lopen van Hervey Bay. Deze pier is ongeveer een kilometer lang. Bij de pier aangekomen was er een klein marktje met allemaal leuke kraampjes. Daar zijn we even overheen gegaan en daarna de pier op.
Op de pier waren veel mensen aan het vissen. Die vingen alleen maar kleine visjes die ze dan in de avond als aas gebruikten voor het vangen van de grote vissen. Vonden de meiden best zielig.
In het water naast de pier hebben we nog een paar roggen en zelfs een jonge bottlenose shark gezien. Deze laatste was helaas al weer weg voordat we de fotocamera's erbij konden pakken.
Vanaf de pier zijn we naar een winkelcentrum gelopen waar we nog even wat boodschappen hebben gedaan.
Op de camping hebben we lekker rustig aan gedaan en alvast de tassen voor morgen ingepakt.
Best wel lekker even een dagje niets!